Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Kategóriák / Termékek

Gyakran feltett kérdések

Hogyan fizethetek?

A futárnál csak készpénzzel fizethet, de lehetőség van még a rendelés leadásakor banki előreutalásra és azonnali bankkártyás fizetésre is.

 

Melyik a legolcsóbb szállítási módszer?

Az a legolcsóbb, ha csomagautomatába kéri csomagot és előre bankszámláról elutalja, vagy a rendelés végén kártyával kifizeti a számla végösszegét ( Ez esetben 1500,- Ft).

 

Honnan tudom, hogy a rendelést sikerült leadnom?

Az Ön által megadott email címre azonnal kap egy automata visszaigazolás a rendelésről.

Ha nem kapott visszaigazolást, akkor a rendelés valami miatt a kosarában maradt. ( esetleg a visszaigazolás SPAM-ba ment).

 

A megrendelt termék biztosan van raktáron?

Igen, a webáruház kezeli a készletet, csak azt tudja kosárba rakni, ami raktáron van.

 

Kapok díjbekérőt az utaláshoz?

Normál esetben nem, mivel a megrendelt termék raktáron van. Az automata visszaigazolás tartalmazza a banki utaláshoz szükséges adatokat.

Természetesen ha kér díjbekérőt, és azt telefonon vagy emailban kéri, rövidesen küldjük emailban.

 

Mikor kapom meg a csomagot?

Minden munkanapon 12 óráig beérkezett (  ha előrefizetéses, akkor kifizetett ) rendeléseket aznap feldolgozzuk és elindítjuk.

A következő munkanapon a csomagot a futár kiszállítja a rendelésben megadott címre.

A csomagautomatába kért csomaghoz nyitókódot csak az után kap, miután a futár azt elhelyezte az automatába.

 

Tegnap feladták a csomagot GLS automatába, ma miért nem kaptam még róla értesítést, hogy átvehessem?

A GLS futár csak az után küldi az automatához nyitókódot, ha  már elhelyezte a csomagot a megadott csomagautomatába. Ez a feladást követő munkanap kora délutánra várható.

 

Ha már leadtam a rendelésem, utólag hogyan módosíthatom?

Ha a rendelésbe utólag bárminemű módosítást szeretne, akkor mielőbb keressen bennünket telefonon, mert utólag már csak mi tudunk változtatni rajta.

Figyelem! A leadott rendelések feldolgozása minden munkanap 12 órakor lezárul és a futár legkésőbb 13 órakor elviszi. Ez után már mi sem tudunk változtatni rajta.

 

A csomagautomatában vagy csomagponton fizethetek átvételkor?

Sajnos, erre egyenlőre nincsen lehetőség!

Az automatából hány napig vehetem át a csomagot?

5 napig, utána a futár visszaszállítja a csomagot a feladónak.

 

Varrógépet szeretnék vásárolni, segítenek kiválasztani?

Igen, csapatunk szívesen látja Önt varrógép üzletünkben és készségesen válaszolunk minden kérdésére. A gépek kipróbálhatóak, használatát betanítjuk. 3 év garanciát vállalunk minden gépre.

Telefonon is elérhet bennünket szinte egész nap. Ha nem tudjuk azonnal felvenni, mindenkit vissza szoktunk hívni és segítünk eligazodni a varrógépek széles választékában.

Biztosan tudunk igényeinek megfelelő gépet találni! Állandóan kb. 60 különböző  típus van raktáron!!!

 

Miért csúnya a varrat alsó fele?

A felső cérnafeszítő nem feszíti meg a cérnát.

Ennek oka leggyakrabban a hibás cérnabefűzés!

Cérnabefűzéskor emelje fel a varrótalpat a levegőbe és úgy vezesse a felső cérnát a varrógép burkolatára rajzolt befűzési útvonalon.

Másik leggyakoribb ok, ha a felső cérna feszítő gomb  "0" környékén van. Az ajánlott érték 3-5 között van!

Ha ez nem segít, akkor keresse szervizünket.

 

Mennyi garancia van a varrógépekre?

Minden háztartási varrógépre, overlockra és fedőzőre 3 év garanciát adunk

 

Mi a teendő, ha a varrógép meghibásodik garancia idő alatt?

Minden varrógépre 3 év garanciát vállalunk! 

Célszerű a varrógépek dobozát egy ideig megőrizni és abba visszacsomagolva bármilyen futárral, vagy postával visszajuttatni szervizünkbe.

A garanciális gépek javítását  soron kívül végezzük!

Az általunk értékesített garanciális gépek visszaszállítása részünkről ingyenes!

 

Nem jó a megrendelt termék a varrógépemhez, mit tegyek?

Hívjon, vagy írjon és megoldjuk!

Ha ki szeretné cserélni, akkor visszaküldi és kicseréljük az Önnek megfelelő méretű termékre értékegyeztetéssel .

Ha nincs szüksége cseretermékre, akkor 14 napig  " eláll a vásárlástól ",visszaküldi a tévesen rendelt árut és visszautaljuk a vásárlás ellenértékét.