Honnan tudom, hogy a rendelést sikerült leadnom?
Az Ön által megadott email címre azonnal kap egy automata visszaigazolás a rendelésről.
Ha nem kapott visszaigazolást, akkor a rendelés valami miatt a kosarában maradt. ( esetleg a visszaigazolás SPAM-ba ment).
A megrendelt termék biztosan van raktáron?
Igen, a webáruház kezeli a készletet, csak azt tudja kosárba rakni, ami raktáron van.
Kapok díjbekérőt az utaláshoz?
Normál esetben nem, mivel a megrendelt termék raktáron van. Az automata visszaigazolás tartalmazza a banki utaláshoz szükséges adatokat.
Természetesen ha kér díjbekérőt, és azt telefonon vagy emailban kéri, rövidesen küldjük emailban.
Tegnap feladták a csomagot GLS automatába, ma miért nem kaptam még róla értesítést, hogy átvehessem?
A GLS futár csak az után küldi az automatához nyitókódot, ha már elhelyezte a csomagot a megadott csomagautomatába. Ez a feladást követő munkanap kora délutánra várható.
A csomagautomatában vagy csomagponton fizethetek átvételkor?
Sajnos, erre egyenlőre nincsen lehetőség!
Az automatából hány napig vehetem át a csomagot?
5 napig, utána a futár visszaszállítja a csomagot a feladónak.
Varrógépet szeretnék vásárolni, segítenek kiválasztani?
Igen, csapatunk szívesen látja Önt varrógép üzletünkben és készségesen válaszolunk minden kérdésére. A gépek kipróbálhatóak, használatát betanítjuk. 3 év garanciát vállalunk minden gépre.
Telefonon is elérhet bennünket szinte egész nap. Ha nem tudjuk azonnal felvenni, mindenkit vissza szoktunk hívni és segítünk eligazodni a varrógépek széles választékában.
Biztosan tudunk igényeinek megfelelő gépet találni! Állandóan kb. 60 különböző típus van raktáron!!!
Miért csúnya a varrat alsó fele?
A felső cérnafeszítő nem feszíti meg a cérnát.
Ennek oka leggyakrabban a hibás cérnabefűzés!
Cérnabefűzéskor emelje fel a varrótalpat a levegőbe és úgy vezesse a felső cérnát a varrógép burkolatára rajzolt befűzési útvonalon.
Másik leggyakoribb ok, ha a felső cérna feszítő gomb "0" környékén van. Az ajánlott érték 3-5 között van!
Ha ez nem segít, akkor keresse szervizünket.
Mennyi garancia van a varrógépekre?
Minden háztartási varrógépre, overlockra és fedőzőre 3 év garanciát adunk
Mi a teendő, ha a varrógép meghibásodik garancia idő alatt?
Minden varrógépre 3 év garanciát vállalunk!
Célszerű a varrógépek dobozát egy ideig megőrizni és abba visszacsomagolva bármilyen futárral, vagy postával visszajuttatni szervizünkbe.
A garanciális gépek javítását soron kívül végezzük!
Az általunk értékesített garanciális gépek visszaszállítása részünkről ingyenes!
Nem jó a megrendelt termék a varrógépemhez, mit tegyek?
Hívjon, vagy írjon és megoldjuk!
Ha ki szeretné cserélni, akkor visszaküldi és kicseréljük az Önnek megfelelő méretű termékre értékegyeztetéssel .
Ha nincs szüksége cseretermékre, akkor 14 napig " eláll a vásárlástól ",visszaküldi a tévesen rendelt árut és visszautaljuk a vásárlás ellenértékét.